PL
+48 519 371 391
sprzedaz@medica-group.pl
Strona główna
Zakupy
Dostawa
DOSTAWA

ZAPEWNIENIE DYSKRECJI
Wszystkie przesyłki pakujemy dyskretnie - bez informacji o zawartośći, bez logotypów, czy taśm reklamowych. Paczki pakowane są równeż bezpiecznie, tak aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.
Na przesyłce jako nadawca widnieje: Medica-Group Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Mikołaja Reja 43/1.

SPOSÓB WYSYŁKI
Kurier Poczty Polskiej – Pocztex
KOSZT DOSTAWY:
  • 13 zł (kraj dostawy - Polska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku wpłaty na konto - dostawa na wskazany Urząd Pocztowy, Stację Orlen, Kioski Ruchu, Sklepy Żabka
  • 13 zł (kraj dostawy - Polska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku wpłaty na konto - dostawa na wskazany adres,
  • 16 zł (kraj dostawy – Polska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku pobrania (gotówka przy odbiorze) - dostawa na wskazany Urząd Pocztowy lub Stację Orlen,
  • 16 zł (kraj dostawy – Polska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku pobrania (gotówka przy odbiorze) - dostawa na wskazany adres,
  • 45 zł (kraj dostawy - Unia Europejska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku wpłaty na konto.
InPost
KOSZT DOSTAWY:
  • 11 zł (kraj dostawy - Polska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku wpłaty na konto – dostawa na wybrany paczkomat
  • Kurier InPost
  • 11 zł (kraj dostawy - Polska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku wpłaty na konto - dostawa na wskazany adres,
  • 14 zł (kraj dostawy – Polska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku pobrania (gotówka przy odbiorze) - dostawa na wskazany adres,

POTWIERDZANIE ZAMÓWIEŃ
Po przyjęciu przez nasz sklep zamówienia otrzymasz prośbę o potwierdzenie zamówienia e-mail'em.
Pamiętaj: do zrealizowania przez nas zamówienia nie wymagamy jego potwierdzenia.
Zamówienia opłacone kartą płatniczą, kartą kredytową lub przelewem nie wymagają późniejszego potwierdzania.
Po wysłaniu przez nas przesyłki otrzymasz e-mail z taką informacją abyś mógł przygotować się na odbiór towaru. W celu zachowania pełnej dyskrecji nie potwierdzamy zamówień telefonicznie. Zwracamy się jednak z prośbą o wypełnianie w formularzu zamówieniowym pola z nr telefonu kontaktowego. Wpisanie tego numeru telefonu przydaje się nam w sytuacjach niestandardowych, kiedy to musimy koniecznie skontaktować się z Tobą np.: w przypadku wpisania przez Ciebie niekompletnego adresu dostawy.

WIĄŻACY CZAS TRWANIA OFERTY
Oferta (informacja o cenie) w naszym sklepie jest wiążąca do czasu realizacji zamówienia lub jego anulowania.

CZAS DOSTAWY ZAMÓWIEŃ
Przesyłka powinna dotrzeć do Twoich rąk w ciągu 2 dni roboczych od daty jej nadania. Jeżeli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, to niezwłocznie poinformujemy Ciebie o najbliższym możliwym terminie realizacji wysyłki.

FORMY DOSTAWY
Formę dostawy wybierasz sam podczas składania zamówienia.
  • Na podany adres - podany w formularzu zamówieniowym. W tym przypadku przesyłkę dostarczy bezpośrednio doręczyciel Poczty Polskiej. Jeżeli zamówienie jest realizowane w opcji „za pobraniem”, wówczas kwotę pobrania pobierze od Ciebie doręczyciel. Jeżeli nie zastanie Ciebie w domu, to pozostawi awizo w Twojej skrzynce pocztowej, na podstawie którego odbierzesz przesyłkę we wskazanym przez doręczyciela Urzędzie Pocztowym (właściwym dla Twojego miejsca zamieszkania). W przypadku wysyłki w opcji „płatne przelewem” doręczyciel dostarczy przesyłkę bez pobierania już żadnych opłat. W przypadku Twojej nieobecności pozostawi awizo w celu odebrania przesyłki w urzędzie pocztowym gdzie również nie będzie pobierana już żadna opłata.
  • Odbiór Osobisty na Poczcie (kiedyś pod nazwą Poste Restante)  - masz większą dyskrecję przed domownikami. W takiej opcji wybierasz w koszyku opcję o nazwie  Płatne przy odbiorze - odbiór osobisty na poczcie lub Przelew / karta - odbiór osobisty na poczcie.
    Następnie podajesz jedynie swoje imię i nazwisko, nr telefonu komórkowego (obowiązkowo) oraz wybierasz Urząd Pocztowy, do którego mamy dostarczyć przesyłkę (lista Urzędów Pocztowych wyświetli się automatycznie w koszyku jak tylko zaczniesz pisać nazwę miejscowości gdzie mamy dostarczyć zamówienie).

    W kolejnym etapie podaj swoje dane adresowe (przesyłkę mimo to wyślemy na wskazany wcześniej przez Ciebie Urząd Pocztowy) lub podaj ponownie adres Urzędu Pocztowego, jeżeli chcesz być w pełni anonimowy również przed nami. Dostaniesz e-mail (na adres e-mail podany w zamówieniu) z informacją o wysłaniu przesyłki oraz sms z wiadomością o możliwości odbioru przesyłki na wskazanym Urzędzie Pocztowym wraz z nr jej nadania.

WAŻNE:
W przypadku opcji Odbiór Osobisty na Poczcie podanie numeru telefonu komórkowego Adresata jest obligatoryjne.
Pamiętaj (!), aby podać właściwy nr telefonu komórkowego Adresata.

PELNA INFORMACJA O PRZESYŁCE - Bezpłatne Awizo Elektroniczne !!!
Elektroniczne awizo, czyli informacja o przesyłce  oczekującej na odebranie oraz elektroniczna informacja o doręczeniu przesyłki to najnowsze zmiany w naszej ofercie. Powiadomienie o przesyłce otrzymasz smsem albo e-mailem.

Oferujemy dwie wersje awizo. Obok tradycyjnego papierowego powiadomienia dostarczanego przez doręczyciela, udostępniamy bezpłatne awizo elektroniczne - eINFO: awizo. Jeżeli doręczyciel nie będzie mógł doręczyć przesyłki wyślemy do Ciebie wiadomość z informacją o numerze przesyłki oraz adresem placówki, w której można ją odebrać.
  • Odbiór Osobisty na Poczcie (kiedyś pod nazwą Poste Restante)  - masz większą dyskrecję przed domownikami i nie tylko. W takiej opcji wybierasz w koszyku opcję o nazwie Przelew / karta - odbiór osobisty na stacji ORLEN.

    Następnie podajesz jedynie swoje imię i nazwisko, nr telefonu komórkowego (obowiązkowo) oraz wybierasz stację ORLEN, do której mamy dostarczyć przesyłkę (lista stacji ORLEN wyświetli się automatycznie w koszyku jak tylko zaczniesz pisać nazwę miejscowości gdzie mamy dostarczyć zamówienie).

    W kolejnym etapie podaj swoje dane adresowe (przesyłkę mimo to wyślemy na wskazaną wcześniej przez Ciebie stację ORLEN) lub podaj ponownie adres stacji ORLEN, jeżeli chcesz być w pełni anonimowy również przed nami.

    Dostaniesz e-mail (na adres e-mail podany w zamówieniu) z informacją o wysłaniu przesyłki oraz SMS z wiadomością o możliwości odbioru przesyłki na wskazanej stacji ORLEN wraz z nr jej nadania.
WAŻNE:
W przypadku opcji Odbiór Osobisty na stacji ORLEN podanie numeru telefonu komórkowego Adresata jest obligatoryjne.
Pamiętaj (!), aby podać właściwy nr telefonu komórkowego Adresata.

Pełna kontrola nad korespondencją – powiadamiania sms albo e-mail.
Jest to szczególnie wygodne rozwiązanie, zwłaszcza wtedy, gdy jesteś dłużej w pracy lub poza miejscem zamieszkania.

Paczkomaty InPost – Jak odebrać paczkę
Zrób zakupy w naszym sklepie i wybierz dostawę do Paczkomatu
  • Zaczekaj na powiadomienie sms i e-mail
  • Odbierz paczkę wystukując na ekranie Paczkomatu podany numer telefonu w zamówieniu albo skorzystaj z bezpłatnej aplikacji InPost
  • Ponad 5000 tys. Paczkomatów w całej Polsce dostępnych 24/7

 
Copyrights © 2020 Medica Group. All rights reserved. Kopiowanie materiałów bez zgody właściciela zabronione.
Realizacja
Zgłoszenie do Programu Partnerskiego
Nazwa:
Imie i nazwisko: *
Email *
Adres: *
Miejscowość: *
Kod pocztowy: *
NIP:
Telefon: *
Wiadomość: *
Wypełnij wszystkie pola i potwierdź znajomość regulaminu.
Twoje zgłoszenie zostało przesłane do weryfikacji.